شرایط تبلیغ در پیج‌های بزرگ اینستاگرام چیست

شرایط تبلیغ در پیج‌های بزرگ اینستاگرام چیست؟

در مطلب “چطور در پیج‌های بزرگ اینستاگرام تبلیغ کنیم؟”  متوجه شدیم که یک پیج بزرگ در اینستاگرام چه پیجی است و چه ویژگی‌هایی دارد. حالا باید چکار کنیم؟ قدم بعدی کدام است؟ قدم بعدی این است که با هزینه تبلیغات در اینستاگرام آشنا شویم تا یک تبلیغ درست و حسابی انجام دهیم. چون ما می‌خواهیم تبلیغمان برای ما افزایش فالوور در اینستاگرام بیاورد تا آنها از ما خرید کنند و پول را به جیب ما سرازیر کنند.

تبلیغات در صفحات بزرگ به ۳ صورت انجام می‌گیرد:

۱) تبلیغات بنری

در این نوع تبلیغ در اینستاگرام منظور من از بنر، تنها عکس است، نه ویدئو.  شما یک بنر تبلیغاتی درست می‌کنید و به یک صفحه بزرگ برای تبلیغ در اینستاگرام می‌سپارید. (راستی…تا یادم نرفته بگویم که نکته بسیار مهم در این نوع تبلیغات این است که طراحی بنر شما به اندازه صفحه‌ای که انتخاب می‌کنید مهم است. اگر بنر شما آن جذابیت لازم را نداشته باشد حتی اگر در بهترین و پرفالوور ترین پیج‌های اینستاگرام هم تبلیغ کنید خیلی تاثیری نخواهد داشت. اما اصلا نگران نباشید…برای ساختن یک بنر تبلیغاتی اصلا نیاز نیست که شما متخصص عکاسی یا گرافیست باشید. تنها کافی است با ما در تماس باشید اونش باما!). نرخ این نوع تبلیغ در اینستاگرام معمولا به صورت ساعتی محاسبه می‌شود و قرار دادن یک بنر تبلیغاتی در پیج‌های بزرگ اینستاگرام برای شما به شرح زیر آب می‌خورد:

صفحه هنرمندان و بازیگران مشهور جزء صفحات معتبر در اینستاگرام است که گاها برخی از آنها ویدئوهای تبلیغاتی هم می‌گذارند.

برای اطلاع از قیمت این مدل تبلیغ در اینستاگرام با ما در تماس باشید و نگران نباشید اونش باما!.

۲) تبلیغات ویدئویی

همانطور که از اسم آن مشخص است، این مدل تبلیغات فقط مختص ویدئو است. یعنی شما یک ویدئو از کار و بارتان می‌سازید و به صفحات بزرگ برای تبلیغ در اینستاگرام می‌دهید. از آنجا که ویدئو با تبلیغات بنری کمی فرق دارد، نحوه محاسبه قیمت آن هم کمی متفاوت است. صفحات بزرگ اینستاگرام معمولا برای محاسبه قیمت تبلیغات ویدئویی دو پیشنهاد دارند:

  • روش اول دقیقا مانند تبلیغات ساعتی بنری است. یعنی شما ویدئوی خود را در یک صفحه بزرگ برای تبلیغ در اینستاگرام می‌گذارید و در ازای ۲۴ ساعت و یا مدت زمان مورد نظرتان برای آن هزینه می‌پردازید. قیمت‌ها تقریبا شبیه همان قیمت‌های تبلیغات بنری است.
  • در روش دوم هزینه تبلیغ در اینستاگرام شما بر اساس میزان بازدید آن محاسبه می‌شود. برای مثال شما می‌گویید که من برای ویدئوی خودم ۱۰۰۰ بازدید می‌خواهم و ادمین صفحه مورد نظر پس از از اینکه ویدئوی شما ۱۰۰۰ بازدید به دست آورد، آن را پاک می‌کند.ما تمام اطلاعات راجع به تبلیغات در اینستاگرام و هزینه‌ آن را در اختیار شما می‌گذاریم. پس با ما در تماس باشید و نگران نباشید اونش باما!
  •  ۳) تبلیغات استوری

تبلیغات استوری هم که همان تبلیغات در استوری است. در این مدل شما برای تبلیغ در اینستاگرام، بنر خود را به یک صفحه بزرگ می‌دهید تا برای ۲۴ ساعت آن را در استوری خود قرار دهد. تبلیغات در استوری بسیار مناسب کسانی است که محصولی برای فروش دارند یا می‌خواهند مخاطبان تبلیغ از وب‌سایتشان دیدن کنند. زیرا اینستاگرام به صفحاتی که بالاتر از ۱۰ هزار فالوور دارند، این قابلیت را داده است که در استوری خود لینک قرار دهند. بودن لینک در استوری افزایش فالوور اینستاگرام را موثرتر می‌کند زیرا با بالا کشیدن لینک مستقیم به فروشگاه اینترنتی، وب‌سایت یا هر لینک دیگری وصل شوید. هزینه تبلیغات در استوری به دو صورت محاسبه می‌شود:

  • روش اول مانند همان تبلیغات بنری است اما بسیار بستگی به نوع صفحه و میزان فالوورهای آن دارد.
  • در روش هزینه استوری شما بر حسب میزان بازدید محاسبه می‌شود. یعنی چه؟ یعنی اینکه به ازای هر ۱۰۰۰ بازدیدی که تبلیغ در اینستاگام شما داشته باشد، شما مبلغی را می‌پردازید. دقتت کنید که در اینجا منظور از بازدید Reach نیست. بلکه Impression است.یعنی معیار این است که تبلیغ شما در کل چند بار دیده شده است. نه اینکه توسط چند نفر دیده شده است. ممکن است تبلیغ شما هزار بار بازدید داشته باشد، این به این معنی نیست که هزار نفر تبلیغ شما را دیده‌اند. ممکن است آدمهای تکراری تبلیغ شما را دیده باشند. پس باز هم میگویم با ما در تماس باشید و نگران نباشید اونش باما!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *